Natti natt..

Ovanligt nog så är jag trött o vill gå o lägga mig, klockan e jue bara 23 o vanligtvis så brukar inte Jon Blund komma till mig förän mellan 00-01 tiden, kan jue iof bero på att vi i natt ställde tebax klockan en timme... Men jag får/kan inte gå o lägga mig än, för att jag har tvättstugan, det fanns ingen tid tidigare såååååå det är är bara o härda ut.

Imon är det ny vecka och nya tag ;p Veckan som kommer bjuder på många saker minsann, skola, träff m min VFU handledare, förhoppningsvis en lagad Betty till ett billigt pris, träning, mys m fin vän, Maja kommer för en snabb visit, Ullared och födelsedagskalas. Ja, en rätt rolig vecka om jag får säga det själv, ser fram emot den, frågan är bara om jag hinner njuta av den lika mkt som jag ser fram emot allt skoj som händer... Hoppas hoppas, o ja, just d min kamera kommer hit o ni ska få se bilder från bröllopet, hoppas oxå på att Katta fått videon på sig när hon sjunger i kyrkan!

Nu ska jag ta o gå ner till tvättstugan en sista gång innan det är dags för mig o gå o lägga mig, sussa sött mina fina små rumpnissar!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

hehe det har du helt rätt i! kommer bli en helnice fredag! :D

2008-10-27 @ 09:37:49
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0