Naaajs ;)

Har haft en riktigt trevlig kväll m finatse Johanna o Linda, tack flickor! Lite vin, lite chilinötter o en massa girl talk kan det bli bättre?!

Ååååå jag har lite för mkt ilska inom mig just nu, hatar det/dig fast ändå inte, vi slå vill vara arg men är egentligen bara lessen, varför ska det vara så, varför är inte alla vänner/människor likadana.. Jag tycker att jag är en hemsk människa men en rätt grym vän så jag förtjänar fan inte detta, dumma dumma dumma dig, fast egentligen mig som bryr mig o som trodde att vi var varandras people (Greys) men nej nej, bajsa på mig bara gör det, fy fan! Jag e aningen lite smått pytte pytte lite men ändå onykter så ni får stå ut mina små rumpnissar ;)

Jajjaja skit samma för det är det verkligen egentligen, jag ska ha en grym helg ska ni veta, den började i dag kl 13 o kommer att pågå till tis kl 13 e det nån som e avis?! Imon har jag en massa ärenden att göra på stan, sjukt vuxet jag vet, men jag ska jue som alla vid detta laget vet vara tärna på en av mina bästa vänners bröllop nästa helg så jag har skor som ska klackas om, klänning som ska sys, så den passar lilla (korta) mig m.m.  Ja sen har jag en massa mer som jag ska roa mig m ihelgen, slipper tänka bra gött!!! Men det får jag nog dela m mig av imon, för nu orkar jag ej skriva mer....

Sussa sött mina fina rumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0