Måndag den 13 Oktober....

Ja denna måndag är väl som de flesta måndagar brukar vara, en ny vecka, en massa o göra o en grå himmel utanför fönstret, kan det blir bättre?! ;)'

Idag ska jag plugga, börja förstäda o göra mina naglar, ja, dagen kommer säkert bara springa iväg o troligen kommer jag inte börjat städa, men men jag kan ju alltid inbilla mig att jag nån gång ska göra som jag säger ;p. Jag har verkligen problem m att kliva upp ur sängen på morgonen, alltså det är värre än vad det brukar vara, jag vill bara ligga kvar o drömma mig bort, benen känns som gjorda av gele  när jag går upp o efter en titt i spegeln kan jag konstarera att jag under natten blivit överkörd av en traktor lr ngt, va nej nu få jag nog sluta svamla...

Ja, för att återgå till veckan då, det kommer bli en intensiv vecka minsann, skola imon o på onsdag, ska åka upp till Sthlm på onsdag lr torsdag o får m mig Hanna, trevligt m sällskap. Jag hoppas att jag får jobba torsdag o fredag för att jag är verkligen fattig som en kyrkråtta nu, jag venne riktigt hur jag ska gå runt om jag ej får jobba, har varit/är alldeles för mkt utgifter för min studentinkomst. Torsdagkväll ska jag ut till mamma o pappa o bara mysa, fredag förhoppningsvis jobb o mys m Maja på kvällen.  Lördag the D-day Kattas bröllop längtar så, men jag är oxå lite orolig för att jag kommer gråta en massa, jag är så lyckligt för din skull fina du. Söndag kommer det nog inte blir så mkt mer gjort än att vara bakfull ;)


Nej om jag ska ta o sätta igång då, ha en fin dag mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Well, Good luck then! ;)

2008-10-13 @ 11:31:46
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Im sure I will :)

2008-10-13 @ 14:14:32
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0