Jag har fått mitt straff :(

Fy, fy fy så jobbigt, jag e lessen ända in i märgen... Min älskade bil krånglar, går prima o köra när hon väl är igång, men hon vill jue ej komma igång... Idag fick polakerna o Christofer rulla igång min bil när jag skulle från jobbet, felet kan vara antingen startmotorn, lr bränslefiltret, jag hoppas verkligen på att det är bränslefiltret för annars kommer det bli dyrt, jag har verkligen inte råd m detta. Jag har jue mig själv o skylla, detta är mitt straff o om min magkänsla är rätt så är det inte över än... Jag venne hur jag ska lyckas ta mig hem till Halmstad, jag e orolig redan nu, hur ska det gå, jag kan jue inte gärna rulla igång bilen samtidgt som jag vrider om nykeln, är jue trots allt bara en person, en tank räcker inte hela vägen ner till Halmstad, man får jue inte tanka m motorn igång, o vad händer om jag får kärringstopp i typ Ödeshög lr någon annan håla, vem ska hjälpa mig då, panik o ont i magen som om det inte räckte med det magont jag redan har, pls pls filåt, filåt, jag ska ALDRIG göra ngt sådant hemskt igen....

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Söt! Tack för en underbar bröllopsdag :-)

Sen undrar jag vad de är för hemskt du gjort? Nu har du för låga tankar om dig själv gumman...

Säg till om du behöver hjälp me nåt, om du behöver låna pengar eller vasomhelst!

Puss

2008-10-20 @ 19:05:59
Så här skrev: Lisa

Vad hände med hanna?

2008-10-20 @ 20:13:06
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0