Idétorka......

Ännu en dag, ja vilken dag som helst kan tyckas men det är det faktiskt inte nej, nej det är lördag minsann!  Idag är det till en början väldigt lite som ska göras men timmarna kommer la som vanligt springa i väg, vilket iof inte är så konstigt när man kliver upp klockan 12....

Ikväll är det parteeey som står på schemat, najs, det börjar som på den gamla goa tiden m att Goofy o Sponge förtär alkohol o gör oss i ordning hos Sponge. Efter det hem till Hanna o Johan, deras förfester är lite utöver det vanliga, jag tror nog aldrig att jag haft tråkigt på deras förfester så jag har höga förväntningar på kvällens;) Tjaaa sen blir det Mårtenssons o dance all night nice! Det känns som det var en hel evighet sen jag festade en lördag i Halmstad, vilket det iof oxå är eftersom jag spenderat största delen av September i Sthlm, o innan dess var det jue sommar så då blev det jue inte heller mkt festande inte i Halmstad iaf ;p

Frågan är vad ska Sponge ha på sig kväll, det trevliga vädret ute gör jue inte att jag kan ha ngt lättklätt, sååååååååå vi får se vad det blir, förslag?

Nej nu ska jag som alltid laga frukost åt Goofy innan hon börjar gnälla, ibland kan jag undra om hon är min vän eller min femåriga dotter.......

Ha en grym dag mina små ruumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0