I väntans tider...

Dagen är en bra dag måste jag säga...Jag började dagen m att lämna in min kära Betty på verkstaden, han som skulle fixa henne sa antingen kan det bli billigt lr så kan det bli dyrt, billigt var 600-700 kr o dyrt var 1900 kr. Jag hoppas verkligen att det kommer o bli billigt, men iof var jue inte dyrt hur dyrt som helst, när han sa dyrt hade jag nästan förväntat mig att han skulle säga att det skulle gå på ca 4000 kr, men som sagt det är jue ändå en ganska stor skillnad mellan 600-1900 men men bara hon blir fixad så e jag nöjd....

Har jeu oxå varit på stan m Goofy o Johanna, vi har shoppat, jag fick mig köpt två tunikor på rean, en skjorta till rea pris, ett linne o en långärmad T-shirt som var två för 99 kr, en ögonfransböjare o ett läppglans från Bodyshop, mkt för pengarna iaf göttans.... Efter vår hårda shopping tur så begav vi oss av o åt en Thaibuffe, mumsigt minsann :)

Nu sitter jag här m min älskade tredje hälft (dock inte bättre), dricker öl o väntar på att klockan ska bli 19.15, för då ska vi bli hämtade av Cissi, vi ska först åka till Maxi o handla en massa gott, sen så bär det av till Johanna där vi ska kolla på Idol o ha tjej mys, göttans ;D Ja, o jag o Johanna ska självklart förtära alkohol, alla andra e mesiga, utom Cissi då såklart ;p

Hoppas ni får en alldeles alldeles underbar kväll mina små rumpnissar!!!

Saknar er mina fina vänner hemma....

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Hah! It aint about you...



Men tack till dig med babe!

2008-10-25 @ 11:46:53
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0