Hur gör djur?!

Just hemkommen till min älskade lägenhet, så gött.... Dock fruktansvärt trött, har jue snart varit vaken i 12 timmar o utav dem 12 så har 5 spenderats i Betty resten m basgrupp arbete i skolan, jag oroade mig som få för att hon inte skulle ta mig till Halmstad, men det gick bra tack o lov, gick tom bra för henne att frakta mig mellan högskolan o min lägenhet, jag iof har hon jue ej problem m själva frakten, utan m starten ;)  In på reparation måste hon omgående, det är ngt som jag oxå oroar mig ngt enormt över, inte själva reparationen utan hur jag/vi ska ta oss dit om hon ej vill starta, tur som det är har jag fina vänner här nere som hjälper mig m den biten, jag ska dessutom få tips på en uber billig reparatör så jag hoppas på att det löser sig till det bästa! Jag skulle vilja gå o lägga mig nu, men då kommer jag troligen vakna i natt nångång inte så bra, jag har jue skola imon mellan10-16 sååååå, jag får nog hålla ut, lr tror ni att jag kan ta mig en liten powernap nu kanske? Nja, tror jag struntar i det o beger mig in till stan för o handla sushi eftersom ingen annan vill göra det åt mig ;p....

Hej på er så länge!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0