Hösten är kommen...

Ja, hösten är verkligen här på riktigt, det finns många kännetecken, träden har färger som gul,brun, grön och röd, det blir mörkt mycket tidigt och ljust mkt sent ;p, En dag som denna måste jag faktiskt erkänna att hösten är vacker, ute strålar solen och himlen är klarblå, vackert är vad det är!

Jag känner mig stressad och lycklig, två känslor som verkligen inte passar ihop, undra varför, hoppas att lyckan ta bort stressen.....Massor att göra, kommer från och med imon bli en väldigt intensiv vecka, jag undrar hur jag ska klara detta o framför allt orka, men med positiva tankar borde det la lösa sig eller hur?!

Snart ska jag bege mig till skolan för att ha föreläsning i tre timmar, hoppas att det är intressant för då går tiden fort ;)

Nej nu ska jag ta o piffa till mig lite ;p

Ha en bra dag!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

"men med positiva tankar borde det la lösa sig eller hur?!"



Vet du ens vad positiva tankar är? :P

2008-10-14 @ 16:33:32
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0