Time has past...

Idag trodde jag att jag skulle få träffa söta Lotta en sväng, men hon svarar ej när jag ringer snyft... Hon har verkligen satt  avtryck i mitt liv, hon o Niklas o Sebastian var verkligen min "familj" o vänner i ett på alla sätt o vis första tiden i Halmstad, vi gjorde ta mig fan allt tillsammans o vi bodde jue i princip tillsammans i  drygt ett halv år, känns som det var väldigt länge sen nu vilket det iof är eftersom det var typ två år sen ;) Mycket har hänt sen dess varken Lotta lr Niklas är kvar i Halmstad o Sebastian är är just nu o pluggar lite kursen bara. Jag tänker på er titt som tätt ska ni veta o ni såg till att det första tiden i Halmstad blev bäst, tror att det var bra att jag hade er då, ensam i en en främmande stad e jue inte alltid så lätt , men vi hade varandra vilket jag är djupt tacksam över :)






Hahhahah, det var som sagt tider det, hittade inte några bilder på Sebastian när han såg ok ut ;p Jag hade tänkt att skriva lite till, men tog sååååååå lång tid m bilderna o nu kurrar magen som aldrig förr, inte så konstigt iof var jue länge sen jag matade den ;)

Ha en fortsatt bra dag!

Over and Out!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0