......

Gött, då var jag i princip klar med städningen iaf, bara skura golv kvar, men det väntar jag med tills lite senare... Dock är det en massa kvar o göra innan jag kan göra mig i ordning o o bara längta till kvällen, ska strax bege mig till Eurostop för o handla lite smått o gott ;) 

Vet ni solen tittar fram bakom molnen, det är lycka på hög nivå för mig.....

Gud vilket givande inlägg.... Nej nu kom jag på varför jag skulle skriva ett inlägg! Jag ska jue vara tärna på Kattas bröllop o jag måste ha tag i en klänning, jag ska till Göteborg i helgen, vet ni vart man kan köpa klänningar där, jag e jue inte direkt hemma i GBG så jag behöver all hjälp jag kan få pls, pls, pls vet ni några affärer kan ni la hojta till!!!

Ha en fortsatt bra dag!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Va?!

2008-10-02 @ 12:50:28
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Jag var inne på den där affären idag och det har inte kommit in några nya än, men jag fick hemsida till hon som beställer så ja tänkte att du o ja kan hålla koll där? Man kan ju kolla vilka färger som finns o fråga om hon kan beställa hem just den modellen i den färg du gillar? Kolla isåfall www.frokensot.se

2008-10-04 @ 00:06:59
Så här skrev: Katta igen

Såg att hennes affär finns i Gbg också! Så kolla hemsidan och titta på var butikerna ligger så kan du ju gå dit å titta imorrn :)

2008-10-04 @ 00:09:25
Så här skrev: ebbaaaaa

hej sötnos :) tänkte tipsa om en bra affär i göteborg, victoria of sweden! ligger på kungsgatan.. Vet att dom brukar ha jättesöta kläder.Fast vet dock inte om dom har klänningar! Men du kan ju alltid kolla. Sen har jag hört talas om Victoria Arena, men jag undrar om det är samma affär? haha. Vem vet. Men ha det så kul, hoppas du hittar något! :)

2008-10-04 @ 18:01:37
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0