En vacker höstdag...

Det är precis vad som är utanför mitt fönster, himmlen är blå, solen skiner o trädens löv bjuder på färger i gul, rött och grönt...

Jag ska snart bege mig i till stan för o träffa Hanna o leta rätt på en tärnklänning, håll nu en tumme för att jag lyckas hitta en är ni rara....Skönt att Hanna följer med så man kan få lite hjälp ;)

Ja, sen kommer förhoppningsvis Goofy hit o äter middag o pluggar med mig, fy att jag inte ens känner mig stressad inför o skriva hemtentan är aningens oroväckande, men det kankse kommer när jag väl börjar skriva, dock är min ambitions nivå lika med noll för tillfällen, så denna tentan kommer bli ngt av det sämsta jag gjort under mina högskoledagar, men  men life is a bitch sååååååååå....

Hoppas ni har en lika fin höstdag där ni befinner er mina små rumpnissar!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0