Det var väl själva fan oxå...

Frågorna är, Hur jäkla långsamt kan tiden gå o Hur stört ont i huvudet kan en människa ha?!  Asså jag är ganska väldigt trött men det känns som att klockan 20 är lite väl tidigt för en 25 åring att gå o lägga sig...Men ska min skalle fortsätta att plåga mig så kommer jag nog bli tvungen att gå o lägga mig snart, men när kommer jag då vakna lixom i natt runt 4 tiden skulle jag tro, kul jul vad ska jag roa mig m då?!

Ja, imon är det iaf torsdag o inte vilken torsdag som helst utan Torsdagen då min älskade Maja kommer ner till mig, åååå så mys o pys det ska bli, jag längtar, venne hur kul han tycker att det kommer bli dock. Han fick ett inte så roligt besked igår o om jag känner honom rätt så kommer han att tycka att det mesta är bajs tills han får ett positivt besked, men men jag får la vara munter för oss båda ;) Jag har iaf, laddat upp m öl o vin, o sen ska ha få sig en mumsig räk smörgås när han kommer så förhoppningsvis blir han på lite bättre humör!

Ja har precis sett en film, mkt bra tyckte jag att den var. En dramatisk romantisk komedi om man nu kan säga så ;p Såg oxå en grym film igår som inte var av samma kategori utan mer av en Dramatisk Action sport film, det var oxå grym! Det är bra m vänner som gillar samma typer av filmer som jag, så tack Hanna o Christofer för tipsen. Nu har jue jag oxå vart snäll mot er som tipsat om filmerna, båda som sagt mkt sevärda men av helt olika slag ;)


                                            

Griffin & Phoenix även kallad Love in Manhattan och Never Back Down

Nej om jag ska ta o göra ngt åt mitt huvud nu, piller hjälpte jue inte så jag får la ta o försöka m inegn data på en stund, det borde nog inte förvärra värken iaf ;p

Ha det gooooooooooottt!!!


Over and Out!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0