Dagen so far...

Dagens att göra saker har gått rätt bra ska jag säga er, jag var o hämtade boken som skulle läsas hos Johanna, har iof inte läst mer än tio sidor men iaf bättre än inget, förstädningen är gjord, o naglarna är nu fin fina igen, göttans. Resten av dagen kommer jag att roa mig m o läsa lite mer, kankse kolla en film My Blueberry nights, nån som har sett den? Jag känner för att rensa min garderob oxå, ngt som jag haft planer på att göra väldigt länge men det har ännu inte blivit gjort, lika bra att göra det nu när jag har lust med det, e inte det konstigt egentligen varför har jag lust o rensa min garderob?! Kanske för att det kommer att göra min lilla syster lyckligare på torsdag när jag ska träffa henne, eftersom det e hon som får mina "gamla" plagg hehehheh....

Hur har eran dag varit mina små rumpnissar?!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jag har ingen syster att ärva från.. Sad. När jag var liten ärvde jag av granntjejen, men vips så hade jag växt om henne,,, :(

2008-10-13 @ 19:48:41
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Em

godnatt!

2008-10-13 @ 22:50:27
URL: http://audrinas.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0