Bröllop o annat skoj...

Jag vet att jag är rent av usel på att blogga när jag är uppe i Sthlm, förklaringen är att jag ända sen jag kom upp i onsdags haft fullt upp, inte en lugn stund... Jag har jobbat, vart runt o träffat folk o i går var det jue bröllop!

Bröllopet var så himla fint, många tårar blev det, Katta var vacker som en sommardag allt var vackert :) Bröllopsfesten var urskoj, god mat o massa festande, jag har varit helt slut hela dagen, det tär på en minsann hehheh.... Svårt att beskriva allt i text men jag har tagit en massa kort som ni ska få se sen när jag kommer ner till Halmstad igen, för jag har nämmligen inte m mig min kamera sladd!

Imon är det ny vecka igen, o jag ska jobba imon o på tisdag,  på tisdag efter jobbet beger jag o Hanna oss av ner till Halmstad igen, kommer nog vara en rätt jobbig resa, eftersom jag kommer vara helt slut, men men sånt e livet o vad gör man inte för pengar ;)

Nej nu ska jag ta o uppdatera mig i internet världen, har missat en massa jue ;p

Hoppas ni haft en lika grym hekg som jag har mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0