Blandade känslor...

Mycket snurrar i min skalle nu, min hjärna o mitt hjärta är blandade m många olika känslor.... Jag känner mig lite stressad måste jag säga, stressen är inför skolan, kommer bli en väldigt intesiv period fram till jul, tre (lr två) hemtentor som ska vara klara, en del grupp uppgifter, planering inför VFU, VFU i två veckor o tjaaa föreläsningar o litteratur att ta i tu m oxå.... Vet att det egntligen inte är nån som helst idee att stressad upp sig, bara till o strukturera upp allt, så det är väl bara till o göra det, för stress är inget jag gillar o inget jag hanterar speciellt bra.....

Just nu känner jag mig aningens osäker när det gäller skola, kommande yrke o så, hur vet man om man valt rätt, vad ska man göra om man inte valt rätt, klarar jag verkligen av det yrket jag valt, har jag tillgodosett mig alla de kunskaper jag behöver för att utbilda elever?! Ja, frågorna är många o svaren få, men men thats life lr, har inte vi alla varit osäkra nån gång.... Just nu skulle jag bara vilja jobba, tjäna pengar o bara vara, men det vill jag säkert inte till jul så det e jue ingen idee att hoppa av utbildningen iaf ,  jag älskar jue faktiskt barn o vill kunna påverka dem i positiv bemärkelse ;p

Jajjajaj, jag har jue faktiskt en del trevliga känslor oxå, jag läääängtar som få till på torsdag kväll när min Maja kommer, saknar honom ngt otroligt mkt oxå, härligt är vad det är alldeles alldeles underbart. Jag känner att jag är på väg in i en "kärleksperiod" nu, jag vill bara att Maja ska vara hos mig, pussas, kramas o mysa så det heter duga, hoppas dagarna fram till torsdag går m en väldans fart!

Nu ska jag kolla in nya Desperate avsnittet!!

Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0