Att bryta vanor...

Sen mitt förra inlägg som iof bara var för drygt två timmar sen tror jag iaf, har jag inte spenderat all min tid framför datan ;) Nej vet ni vad jag har gjort ngt som inte är vanligt i Sponges liv, jag har tittat på TV, Efterlyst närmare bestämt till detta har jag druckit mig en kopp te o ätit två smörgåsar som inte heller hör till vanligheterna  i min vardag, iaf inte vid denna tiden på dygnet. Vet ni det bästa av allt, det hjälpte mot huvudvärken, fan vad bra, nu vet ni vad ni ska göra nästa gång ni har stört ont i skallen o inget hjälper ;)

Nej nu ska jag kolla klart på Efterlyst, sen kanske Insider, var om barn som kidnappas, spännade... Efter det så blir det sängen o övning inför morgon dagens redovisning inför helklass, skoj inte, jobbigt att stå där framme, ska man aldrig vänja sig vid det?! Jajjaaj, jag vet men då kanske du valt fel yrke, men jag ska säga er att det absolut inte känns på samma sätt att stå inför en barngrupp, det är mer av en adrenalin kick o roligt ;p

Sussa sött ina små rumpnissar!!!


Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jag är hemma babe.. men har inget att blogga om jöööö

2008-10-29 @ 22:29:07
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0