Är det en eskimå jag ska bli?!

Vaknar upp i min säng vid kvart i nio, hade ställt klockan, självklart e jag alldeles för slö för att kliva upp då, så jag stänger av alarmet o vaknar igen kvart över tio, illa illa gorilla... Det värsta var inte att jag ej orkade pallra mig upp ur sängen, nej nej, utan det var att jag frös som få när jag vaknade, jag sover under ett tjockt duntäcke så jag borde verkligen inte gjort det, men elementen lr elementet i min lägenhet är ännu inte påsatt, när gör fastighetsskötaren det?! Jag börjar nästan undra om de vill ha ihjäl mig, hallå give me som värme,!! Ute är det lika varmt/ kallt som i mitt kylskåp o lika blött som när jag duschar, bajs väder, jag är verkligen inte gjord för det svenska klimatet.....

Jajjaja, jag har iaf en intensiv dag att se fram emot, ska städas, handlas, pluggas o ikväll blir det middag, förfest o utgång för lilla Johannas skull (tösen har nämligen fyllt år) skoj som attan ska det bli, hoppas dock på lite trevligare väder tills dess...

Jahapp, om jag ska ta o sätta igång nu kanske, klockan tickar o framför datan blir det minsann inga barn gjorda ;p

Hoppas ni får en bra dag mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Faktum är... att det är just framför datorn som flest barn görs...

2008-10-02 @ 11:36:17
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0