Äntligen framme...

Fy farao jag är så trött så att mina ögon håller på att trilla ut, kan man skriva så föresten?! Jag har haft en givande resa m Hanna upp till Sthlm, alltid lika roligt, intressant o ja underbart :) Tack så mkt fina Hanna!!! Dock blev det mörkt lr tjaa svart redan vid 18 tiden helt sjukt, hemska mörker, o värre kommer det att bli :(

Imon ska jag upp m tuppen o jobba mellan 7-16, gött m pengar jag e verkligen sjukt fattig just nu, inge skoj alls, men har jue vart en hel del utgifter de senaste två månaderna som jag annars inte brukar ha. En hel del resor till o från Sthlm, presenter hit o dit, event, klänning o jag gud vet allt, tur att jag har haft/ska ha sjukt roligt, men det är inte lätt att roa sig m allt detta på en liten CSN inkomst ska jag säga er... Jajjajaj visst himla trist o läsa om men men, läs inte dårå ;p
Efter jobbet ska jag ut till mamma o pappa o mysa, middag o matlåda ska ätas o hämtas ;) Nej jag åker jue faktsikt inte ut bara för det heheh, ska bli härligt o träffa dem o mina lilla lilla syster....Jag kommer jue inte ah tid att åka ut ngt mer under denna vistelsen här uppe o vem vet när jag åker upp nästa gång, sååååååååååå....

Ja, sjukt nu är det bara två små ytte pytte dagar som är kvar, guuuuuud vad jag längtar, spännade spännade, jag ska ladda med en massa batterier så ni får ta del av den dagen som kommer vara en av de viktigaste i Kattas liv ;)

Nej nu ska jag ta o krypa till kojs, lite konstigt är det allt att Maja inte är hemma o jag är här själv, men han kommer jue på fredag så det är jue inte så långt kvar :)


Go natt mina fina!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

tack själv fina prinsessa :) jag kan tillägga att när du skrev detta hade jag redan slocknat för länge sen ;) haha! tröttsamt med bilresa :) men mysigt! Puss och ha en fin helg vännen!

2008-10-16 @ 11:46:46

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0