Another Day In Paradise.....

Sicket skit väder det var i natt när jag skulle gå o lägga mig, regnet smattrade mot fönstret, blixtrade så att hela min lägenhet blev upplyst o åskade så att min loftsäng skakade, jag brukar inte bry mig ngt speciellt som sånt i vanliga fall, men fy det var faktsikt lite läskigt. Mina tankar gick då till Johanna, som e sjukt grym som bor i en liten stuga helt själv,  bara att bo i en stuga helt själv är jue imponerande, hon har nästan inga grannar som bor där denna årstiden heller, så tjaaa hon e typ helt ensam där nere, du e fan min idol pluttan ;)

Snart ska jag bege mig av till min VFU skola för att träffa min ny handledare, spännade ska det blir, hoppas hon har en del smaskigheter för mig o göra komande två veckorna. Dock är jag lite nervös för hur jag ska kunna hitta dit, jag ska åka buss, o sen ska jag leta efter skolan, hoppas verkligen att det ligger synlig från busshållsplatsen. Som om det inte räckte m oros moment så är skolan tydligen rätt stor o jag ska leta rätt på personalrummet. Först tänkte jag fan vad bra kommer jue vara fullt m barn jag kan fråga om vägen, men nej nej de har jue höstlov, är skolan i övrigt öppen då, det hoppas jag verkligen, ush hur i helvete kan man oroa sig för en sån liten sak som detta, jag e helt sannslös, blir galen på mig själv, det kommer självklart att gå bra, eller hur?!

Ja, sen vet jag inte vad jag ska roa mig m resten av dagen, trodde att jag skulle leka m Hannapanna men hon skulle jue leka m Goofy, dumma Hanna bara glömma bort mig, men kanske kanske om jag har tur kan vi leka alla tre ;p

Hoppas ni får er en fin fin dag!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

jasså? vem är Q?

2008-10-28 @ 13:58:19
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

Jag har inte glömt bort dig :) jag vill ju leka med dig också! förstår du väl! jag har tid för er båda :)

2008-10-28 @ 14:44:25

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0