Andas är allt e bra grej....

Just hemkommen från Josefine, har varit där o ätit fiskpinnar m hemmagjord potatismos, fy så gott det var smakar verkligen som när man var liten, härligt m nostalgi...

Jag vet att jag lovat er att jag skulle lägga upp bilder från bröllopet i lördags m jordens vackraste brud ;) Men jag e lessen o säga det men det kommer inte komma upp några bilder idag, för min kamerasladd mår inte som den ska så ni får vänta tills imon då jag kan få assistans hjälp av Goofy... Katta, vart kommer videon m din vackra sång läggas ut?!

Annars då?! Jo bilen går bra, lr nej det gör den verkligen inte lr jo går bra gör den ju när den är igång, jag ska iaf lämna in den imon, hoppas hoppas på att det inte är ett alltför dyrt fel, o att den efter reparationerna kommer att gå som en klocka.. Annars e det prima m mig, jag e hemma o myser m mig själv, hur härligt som helst, att vara ensam då o då kan verkligen vara nyttigt, o väldigt skönt tycker jag iaf :)

Vad händer o fötter?
Imon händer det en del, jag ska lämna in min Betty på lagning, jag ska gå på stan m Goofy o Johanna, sen var det nog ett par till töser som skulle komma in o fika m oss, lr gå på stan jag har ingen direkt koll.  Men stan o shopping iaf, jag vet att  måste ha en ny ögonfransböjare, sen vill jag ha en tröja från Gina o sen så har jag en 50 check på HM så det blir säkert ngt därifrån oxå  o ett par nya ringar från Cubus, nu ligger det på Goofys o Johannas ansvar att komma ihåg detta, ok?!  Ja, efter shopping o fika,  sen blir det kanske lite After Work (jobba vaddå?!), Sushi middag m Goofy o se Idol m några av mina finaste flickor dock ännu på obestämd plats men det löser sig, positivt tänkande hehehh.. Jag sen e det la inte så mkt mer av dagen kvar, bara till att gå o lägga sig hehe, jag vet att jag sa att jag skulle ha mig en "ensam" helg, men det blir det iaf inte imon, o på lördag ska jag vara ensam m Goofy, så kanske lite ensam m mig själv på söndag då...

Nej nu ska jag ta o göra ngt vettigt, men hoppas ni haft en grym dag!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Personligen tycker jag att det är bättre om man bloggar OFTARE och KORTARE, men det är bara min åsikt!



Kulig helg framför oss! Wiiiiiie!

2008-10-23 @ 19:08:20
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: mikaela

lägg upp bilderna då trögsandra!

2008-10-23 @ 19:19:17
URL: http://juiceboxx.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Jag lever som jag lär... Jag skriver inte så långa inlägg om ingenting.. :P

2008-10-23 @ 22:41:43
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0