A very looooong Monday...

Guuuud, hur lång kan en måndag egentligen vara, ja svar på frågan är 24 timmar visst, jag vet faktiskt det...Men det känns som denna måndag har varit minst 48 timmar, hur kommer det sig, vad har jag gjort egentligen inge speciellt så det är kanske därför den gått så långsamt, men jag har jeu iof gjort en del så why, why oh why?!

Ja, imon är det skola mellan 13-16 inte så farliigt jobbigt ;p, jag ska även hämta ut mina skor som jag ska ha på bröllopet, de har varit på omklackning, sen så ska det städas, packas o pluggas, hoppas på att tisdagen kommer gå fortare än måndagen, hoppas hoppas ;)

Jag har en "ny" låt som jag gått o kärat ner mig i, tänkte att ni skulle få höra den, berätta gärna sen vad ni tyckte!!  Det tar ettag innnan låten kommer igång, men ljudet funkar :)



Sleep tight mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Haha oooooja vilka förändringar! :P



nä jag vet att du inte har det, men du borde ha det för som du säger så e du ju ändå minst! :)



Nu är det ju tisdag, undrar om den också är 24 timmar lång...

2008-10-14 @ 08:56:29
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: ebbaaa

men det var ju bra att du hittade en klänning iaf! även fast du hade åkt runt överallt och den fanns i halmstad haha :)

Hur såg den ut?? När är bröllopet?

Tycker det är så mysigt med bröllop! haha :)



Jo det går väl bra med pluggandet, lite tråkigt med matten bara. Men med jobb går det sådär..

väntar fortfarande på svar från klädaffären. Och hon sa att hon skulle ringa mellan 1-2 veckor och nu på onsdag har det gått 3 veckor, så ringer hon inte idag ska jag ringa dit. Jag jobbade 10-14 samma dag jag var där på intervju, och det ska jag ha betalt för i alla fall!



Hur går det för dig med allting?? :)





2008-10-14 @ 09:52:10
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0