What a day....

Ja, jag börjar äntligen se slutet på den här jätte långa dagen...Hade VFU mellan 7.45-15 sen var de hem en snabbis för o få i sig lite mat o sen tebax till skolan för ATP-möte,. Kändes aningens stressande då det pratades om de nya skriftliga omdömena som ska göras en gång per trermin, det är verkligen mkt o göra om jag en dag väljer att arbeta som lärare... Ja, sen var det hem igen o sätta igång m planering o finslip inför morgondagens lektioner, jag är ännu inte helt klar, men men det ska nog gå bra...

Dagens dos av serier var de båda väldigt tonårsaktiga serierna nämligen Gossip Girl o One tree hill, hahah det e så roligt, känns nästan som jag är e av karaktärerna i serien ibland. Jag kan komma på mig själv bli arg, lr lessen för att av skådespelarna blir det, sjukt vilken sannslös inlevelse förmåga jag har ;P

 

Brukar ni kolla på dessa serier?!

Ja, imon är det jue VFU igen o på torsdag o fredag oxå, sen är det över för denna gången, roligt har det varit misann att få vara på en ny skola i en ny klass, mkr lärorikt oxå ;)

Sen är det helg o då kommer min fina vän Katta hit, så mysigt bara hon o jag o mys o partaj en hel helg, blir jue inte mkt sånt för hennes del nu för tiden eftersom tösen e gift :p Jag läääääääängtar så, vi ska ha en grym helg!!!

Nej om jag ska återgå till planeringen då så att jag kommer i säng nån gång....

Sussa sött mina fina....


Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jag har också kollat på oth idag :D



Hur kan det vara hypokondri? Antingen så har jag ont i magen eller inte.. Jag kan ju inte tro att jag har ont i magen? Dessutom vet du väl att jag ofta har ont i magen, inget hypokondri.. Hypokondri innebär att jag inbillar mig.. Vilket jag icke gör..

2008-11-11 @ 21:44:38
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Näe, vad gissar du på?

2008-11-11 @ 21:50:24
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: ebba

nu funkar min blogg utmärkt utan lösenord och allt så nu tycker jag att du kan kika in igen! :D



och jag kan inte sluta titta på gossip girl eller one tree hill....det är ju det bästa på hela veckan! :)

2008-11-13 @ 09:50:44
URL: http://eebba.blogg.se/
Så här skrev: Daniel

Ska du inte komma med till Ryssland ikväll? Efter din planering.

2008-11-13 @ 12:41:23
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0