Vad e meningen egentligen?

Varför e människan skapt som den är, varför grubbla över saker som man inte kan påverka, varför älta o disikera allt in i minsta detalj?! Jag mår jue inte bättre av det så vilken är vitsen, asså nej jag mår egentligen inte dåligt på ngt sätt, jag har bara en massa konstiga tankar i skallen, som bara gör allt som står i deras makt för att jävlas m mig.... Fungerar vi alla på samma sätt när det gäller detta, nej jag tror verkligen inte det, lr tjaa jag vet att vi ej gör det, jag har jue en pojkvän som e praktiker o på sin höjd ägnar 1 timme per år åt dessa funderingar medan jag själv ägnar 1000 tals timmar åt tankarna...Ibland önksar jag verkligen att jag vore mer lik honom......



Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0