Fuck you right back!!!

Jaha, jag vet att jag borde bloggat i förrgår, igår o idag, men vet ni helt sjukt jag har haft fullt upp så jag har verkligen inte haft tid. Min helg har varit allt en Sponge kan önska sig, mys, shopping o partey...

Fredagen var jag jue på Ullared m Goofy o Maja, vi hade det najs, o jag shoppade inte alltför mkt, brukar jue alltid annars gå därifrån m en nota på 1000 kr men denna gången bara 350 kr, skönt...  Fick m mig, schampoo, Balsam, annat trist shit, en eyliner, o ett par Uggs....Efter Ullared så hade jag o Maja myskväll, vi lagade mumsig middag, drack ett gott vin o la 1000 bitars pussel, vi är iof inte klara än.... Alltså jag trodde verkligen inte att jag skulle ha tålamod till o lägga pusslet  än mindre tycka att det var roligt, men det var det verkligen... Maja kommer hit nästa helg igen o då ska vi pussla lite till ;)

Igår var det kalas för Johan, kuligt värre var det, ja som alltid så är deras förfester grymma. De bjöd på mat, alkohol o tårta, så mysigt o trevligt av värdparet ;p Det är så märkligt, jag har fått för mig att jag e bra på o komma ihåg ansikten, men jag har uppenbarligen innbillat mig detta. För varje gång vi e hemma hos Hanna o Johan så är de alltid  folk som jag ej träffat förut, o jag tar gladeligen i hand o presenterar mig, o varje gång är det minst en person som säger, ja  vi har träffats förut, alltså det slår aldrig fel, jag fattar ej, känner mig rätt dum då ska jag säga er..... Jajajja, sen var det iaf utgång på Mårtenssons o jag spenderade hela vistelsen där på dansgolven, dansade så mkt att jag har träningvärk idag ;p Ja, kort o gott, så var kvällen en kanon kväll! 

Hahhahahah, jag var väligt rolig en kort stund igår på toan på Mårtenssons, jag såg två flickor vars bloggar jag dagligen läser. De står bakom mig i toa kön helt ovetande om vem jag är men jag vet jue minsann vilka de är ;p Jag sneglar lite på dem o tänker på hur märkligt det egentligen är det där.... Efter att jag uträttat mina behov o står o tvättar händerna kommer dessa två töser ut från toan. Nu nu har jag min chans, så jag säger åt flickorna att jag har ngt o säga dem, de tittar skeptiskt på mig o ser lite rädda ut, men jag övertalar dem att komma fram till mig efter en stund.... JAAAAA, jag berättade för dem att jag läser deras bloggar, o sen vad jag tyckte om de o så hahhahhah, jag e störd, men de blev glada o jag hade oxå blivit gald om nån av alla mina okända läsare kommit fram till mig ;p

Jag undrar varför man lr rättare sagt jag ska göra en massa dumma saker på fyllan, helt onödiga saker, som man bara ångrar såååååååå mkt dagen efter, vad är vitsen, m att göra dessa saker egentligen, varför? Är det så att man tycker om att ha ångest o känna ånger dagen efter lr så kanske det bara är så att jag gillar o plåga mig själv, ja det är nog svaret på frågan....

Idag har jag inte roat mig m mkt, jag har sett två filmer o ätit pizza, är det inte alldels alldeles underbart m söndagar, det är ok att bara dega o inte göra ett skit.... Filmerna var enligt mig väldigt bra, drama m många kända skådespelare, så jag tycker att ni ska ta o se dem!

                

Imon så börjar min VFU, två veckor, ska bli väldigt roligt att komma till en ny skola o se hur de arbetar där, dessutom ska jag jue vara i en 2-3a så det är jue oxå nytt för mig, undra hur barn i 3an är ;p Jag har en hel del ideer om vad det ska få roa sig m under mina lektioner... Dock känns det sådär, att jag ska vara där 7.45, alldeles för tidigt för min smak, jag kommer behöva kliva upp 6.40, asså det är jue inte mänskligt. Det kommer vara mörrkt ,kallt, trött på morgonen vill jag lova, o mån-ons är det meningen att jag ska vara på skolan mellan 7.45-16.45, låååååååååånga dagar, inget som jag är van vid direkt...


Oki, detta vart ett lååååååååååååångt o rörigt inlägg, orkade ni läsa allt ;)

Hoppas ni haft en kanon helg precis som jag!!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

När jag läser om din vardag inser jag hur mycket jag saknar dig gums. Längtar som tusan till 14e!!!

2008-11-02 @ 19:43:36
Så här skrev: Anonym

jag orkade :)

2008-11-02 @ 20:42:51
Så här skrev: Anonym

och den som skrev det var jag! /hanna

2008-11-02 @ 20:43:06

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0