Jag har ...

Jag har varit väldigt trött idag sa jag säga er...Upplever stora problem m att hålla ögonen öpnna...Detta har resulterat i att det inte blvit så mkt skrivet på min examinations uppgift, idag kommer inte blir så mkt skrivande imon heller....För imon  har jag skola mellan 10-16 först är det basgrupp möte, vi ska roa oss m o göra grammatik uppgifter efter det så är det föreläsning i ett par timmar puuuh, lång skoldag imon oxå...

Efter skolan så ska jag mysa m fina Hanna, vi (hon) ska laga middag  förtära lite alkohol o snacka en massa skit, härligt.... Ja jag  mår faktiskt inte så dåligt över att det inte blivit så mkt skrivande idag/imon, för jag har jue faktsikt hela fredagen + helgen + måndagen på mig o skriva så det ska nog gå bra, värre blir det om jag framått lördag känner att jag varit lika oambitiös, men så illa ska det inte bli :p

Kan verkkigen inte komma ihåg sist jag gick o la mig såhär tidigt men detta går ta mig fan inte längre....Ska platta mitt hår, sen blir det bums isäng!!!

Sussa sött mina fina små rumpnissar ;)

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Daniel

Drick inte för mycket alkohol nu bara!

2008-11-20 @ 13:59:33
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0