Hur svårt kan det vara?!

Idag är en sån där liten konstig dag, en dag som det utanför mitt fönster spö regnar fast det är klarblå himmel, en dag som skulle bli en hel dag i skolan men inte blev det, en dag som jag funderar mycket och en dag som jag inte skrivit på min hemtena alls :p

Jaa, what to say, vi skulle jue som sagt ha haft heldag i skolan mellan 10-16 men föreläsningen på eftermiddagen blev inställd o gruppuppgifter som var tänkt att vi skulle göra på förmiddagen skulle göras under lektionstid nästa vecka...Men vi i min basgrupp gjorde den ändå för vi var jue redan i skolan ;) Men har vi tur så kanske vi slipper den lektionen nästa vecka då :p Ja den som lever får se hur det blir m den biten...

Jag har jue faktiskt tagit helg nu, o lång helg e det, jag e ledig enda tills på tisdag, lr tjaa ledig o ledig jag ska skriva en jädra massa på min hemtenta som ska vara färdig o skickad till min responsgivare på måndag...Men lite helg ska jag nog iaf ha, dock inget speciellt planerat förutom imon då jag o Johanna ska kolla på Idol o mysa, kanske får vi m oss nån av de andra töserna oxå :D Annars blir det en helg som kommer att spenderas framför datan skrivandes på examinations uppgiften eller m huvudet i kurslitteratur för att leta rätt på referenser.... Vad ska ni hitta på i helgen?! Kanske iof känns långt borta för er :p

Snart ska jag bege mig till Hanna för middag o mys, vi ska äta hennes berömda rätt Nisses, vilket ska bli mycket gott o spännade, jag längtar ;) Dock har jag ännu inte bestämt ig för hur jag ska frakta mig själv till henne, bilen känns som ett altervaniv som ligger långt ner på listan eftersom vi tänkt att förtära alkohol. Då finns det gång o cykel kvar, fördelen m o ta cykeln är att jag då skulle kunna handla m mig lite grejer hem för i helgen, men o andra sidan så skulle det vara väldigt mysigt att promenera bort till henne m musik i öronen, speciellt en dag som denna då jag funderar mycket.... Ja, men då e det jue så att jag måste handla imon, vilket känns jobbigt efetrsom jag ska tvätta o sedan spendera resten av dagen m min hemtenta,... Jaaaaaaaa, jag vet att detta kan uppfattas som ett I-lands problem, men eftersom jag ovasätt vad det hanldar om har beslutångest så är detta nu ett problem, snälla hjälp mig bestämma!!!!

Nu ska jag ta o impregnera lr impignera (Vilket) mina nya vinterskor, o när jag kollar min blogg om en stund så skulle jag vara tacksam om ni bestämt hur jag ska göra....

Ha en fortsatt bra dag mina små rumpnissar!!!

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

I couldn't care less... Faktiskt.. :P

2008-11-20 @ 14:52:30
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Johanna

Hehe vilka problem du har lilla tös :p Men ja tycker allt du ska promenera de e ju alltid skönt me en promenad å sen kan du ju faktiskt ta en paus imon i pluggandet å handla då:)

2008-11-20 @ 14:56:39

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0