The joke is on me....

Varför gör du såhär?! Jag är arg, lessen o förbannd på dig!!! Dumma dumma DUMMA dig, ilskan jag känner för dig o ditt beteende är stor...Dock är jag nog egenligen mest arg på mig själv, som låter mig påverkas av dig, vilket resulterar i att jag gör saker som jag annars inte skulle göra.....

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Ingrn aning vem du syftar på, man får ju hoppas att det inte är en själv ;)

Kom på nu att ja glömt svara på ditt sms, flåt varit mkt på jobbet o allt, skickar ett sms nu bums!!!! Lycka till med din superroliga uppgift hehe :p

2008-11-22 @ 15:38:48
Så här skrev: Hanna

Haha, gåtorna är många =)

2008-11-22 @ 15:45:41
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0