Thats what friends are for....

Inatt hade jag en dröm om vänner o betydelsen av vänskap...Det var en sån dröm som man blir betagen av, så mina tankar under dagen har dominerats av min dröm o vänskap i sig.... Nyss såg jag ett avsnit av Nya Beverly Hills  lr 90210 om du så vill :p I avsnittet handlade det oxå om vänner o vänskap, o jag min tönt tror jue då att det finns en mening m att detta ämne dominerat min natt o även min dag ;) Jag har ganska många vänner, men det är skillnad mellan vänner o vänner...Varje dag är jag tacksam för  mina nära vänner, men mina nära vänner byts ibland ut lr så tillkommer det nya, sånt e livet antar jag ... Det finns ett ordspråk som jag inte helt kan utantill men det är ngt i stil m, Vårda dina vänner som en blomma,för annars kommer vänskapen sakta vissna gör du inte det kommer vänskapen en dag att blomma ut....
Det jag vill säga om jag förstått alla tecken rätt är att var rädd om era vänner o då speciellt era nära vänner, för de växer inte på träd!!!

Tack mina vänner för att ni är mina vänner, ni är alla guld värda!!!



Over and Out!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0