Stress, panik o klump i magen...

Det är helt sjukt hur fort helgerna går, jag vill vara mer ledig jue.... Maja har varit hos mig denna helgen o vi har bara varit, mysplågat oss en massa, väldigt härligt faktsikt... Han åker jue inte hem förän imon så jag får mysa lite till hehehheh...

Idag ska jag ta itu m en massa sysslor, självklart ska det tvättas, alltid på söndagar ;) Sen så har jag en hel del planering att göra inför sista VFU veckan, jag känner inte att jag har varken ork lr motivation just nu, men men får la hoppas att den kommer annars blir det jobbigt... Jag blir bara mer o mer stressad inför uppgiften vi ska göra, känns inte alls som jag vet vad vi ska göra...Stress stress stress, jag hoppas verkligen att det löser sig, men jag får jag ta o prata m nån av mina vettiga klasskompisar som har lite mer koll på läget, för att jag måste jue ha en massa information från VFUn om det ens ska bli nån uppgift, paniken bara växer blääääääääää....

Ja, sen är det jue min kära bil som krånglar igen, frågan är om reparatören lagade rätt sak, för jag måste jue fortfarande pröva att få igång Betty ett par gånger innan det funkar på riktigt... Maja trodde att det kunde vara ngt elfel, asså jag har verkligen inte råd, tänk om det bli jätte dyrt denna gången lr om Betty inte går o laga, fy hemska tanke...Jag får la ta o lämna in henne igen i slutet av veckan...Jag ska jue åka hem i slutet av November för Mia o Annas 50 års fest,  jag får se till att jobba så mkt som möjligt  då oxå för att ha råd m alla reparationer hit o dit... Gaaaaaaah ett till stress moment o en ännu större klump i magen...Bit ihop, härda ut tänk  o positiva tankar, jag visst ;p

Va har ni roat er m i helgen mina små rumpnissar?

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

du är snäll du :) lättar bara lite på hjärtat! hehe.



saknar dig på msn...

2008-11-09 @ 18:33:04
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0