Sorg...

Just hemkommen från min sista VFU dag i min "nya" klass, dagen försvann i ett svep vill jag lova, morgonen spenderades m barnen på badhuset, sen var det snabbt tebax till skolan för lunch, sen dags för avslutnings utvärderingen i from av ett tipsrunda, barnen fick gå tipsrunda o äta pepparkakor... Jag hann ej blinka hehhehe, kommer sakna de små liven väldigt mkt, men min handledare och läraren i grannklassen ville gärna ha mig som vikarie till deras klasser så jag kommer nog snart att få komma tebax :D

Ja, nu sitter jag här m en massa att göra, dock inte plugg, det får bannne mig vänta tills på måndag, för i helgen ska jag bara vara ledig ha ha det gött.... Om en timme ungefär så kommer min fina Goofy hit o fikar o snackar lite skit innan det e dags för henne att bege sig hem till Skåne... Efter hennes visit så  ska det städas som aldrig förr här hemma, det har inte blivit gjort under dessa två intensiva veckor så det ser verkligen ut som Hej kom o hjälp mig här ;) Ja, sen ska jag ta mig kväller o vänta in söta Johanna som kommer hit o kollar på Idol m mig :D Och min kära o numera gifta vän kommer ner till mig ikväll, såååååå skoj o mys vi ska, bara du o jag o en hel helg :D Blir som sagt en lugn kväll framför TV ikväll, men imon blir det en vända på stan, o sedan ska jag Katta o Johanna bege oss ut I Halmstads nattliv, fan vad skoj vi ska ha!! En underbar helg ska jag ha, en som jag sett fram emot länge vill jag lova...

Nej ni nu ska jag ta o titta på ett avsnitt av Greys....

Hoppas ni haft en fin fredag o att ni får en ännu finare helg!!!


Over and out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0