Som vanligt...

Ja, allt e precis som vanligt när jag befinner mig på hemmaplan, inte en lugn stund men det e iof inget negativt ;) Alltid ett späckat schema från morgon till kväll, ibland så kan jag önska att jag bodde här uppe för då skulle jag inte behöva pressa in allt o alla på bara några dagar... Men sen så återgår tankarna till att jag faktiskt inte trivs så värst bra i storstaden, gillar småstadlivet väääldigt mkt :p Blogga är något som med allt o göra då läggas åt sidan, sorry....Men jag ska försöka ta o klämma in lite inlägg här o var, ok?!

Nu ska jag fortsätta opponera på min väns arbete sen blir det nog nån serie, om det nu lagts upp nån, har vait dåligt med det  den här veckan, men o andra sidan jag har jue inte riktigt haft tid o ro till o glutta på serier, men när jag e klar m opponering ska det ta mig tusen bli ett avsnitt av nån av alla de grymma serierna jag följer....

Vad ska ni roa er m ihelgen mina små rumpnissar?!

Ha en frotsatt fin kväll....

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

systeryster och jobb! själv? mer än festen =)

2008-11-27 @ 21:19:04
Så här skrev: Daniel

Ska festa å basta! Ha det sååå very bäst nu!

2008-11-28 @ 18:10:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0