Slut som människa :p

Ja det är verkligen så jag känner just nu.... Jag längtar ngt fruktansvärt tills på lördag lr tjaa famför allt tills på måndag då jag inte behöver ställa klockan på 6.30 utan kan sova hur länge jag vill, student livet är allt bra härligt... Jag funderar starkt på att ställa klockan på 6.30 bara för att få stänga av den o känna att jag kan sova vidare ;) Visst har jag haft det väldigt bra under mina två VFU veckorna, men det tär på en vill jag lova...

Imon är det  sista dagen o det är simmning, tipsrunda o pepparkakor som står på schemat, dessutom slutar jag 12.30, inte helt fel, en sista dag m barnen som bara blir en massa mys, inte helt fel! Dock så kommer jag nog bli tvungen att bege mig tillbaka till "min" klass nästa vecka när jag lyckats få en större förståelse för uppfiften vi ska skriva, kommer troligen vara en hel del material som behöver kompleteras.... Men jag har jue inga föreläsningar måndag o tisdag så det ska jag nog orka med ;)

Blev lite lessen i ögat just nu, jag brukar jue som ni vid det här laget vet ha två serier att titta på varje dag, idag hade jag trott att det skulle vara Greys och Private Practice men inte då, snyft snyft SNYFT.... Brukar du kolla på nån serie som är att rekomendera, lr har du kanke sett nån bra film på sistone som e värd att se?!

Jag är jue inte ett större fan av denna årstid, det är mörkt, grått och kallt...Jag e jue egentligen inte heller speciellt förtjust i vintern o snön, men jag måste säga att jag skulle vara glad om det kom lite iaf, blir jue ljusare då o det är jue betydligt mkt mysigare m snö än regn o rusk... Men de senaste två åren så har jag jue bott på västkusten o här kommer tydligen aldrig snön, som sagt lite trist känns det....

Hur har er dag varit mina små rumpnissar?!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0