Rubrik?!

Hade det jätte mysigt hemma hos Hanna igår, maten var jätte god, o sällskapet ur trevligt.. Vi satt o prata om allt mellan himmel o jord, jag var inte hemma förän halv ett hahhah, tiden går fort när man har roligt... Tack Hanna för en fin kväll!!

Plugga, ja plugga det är precis vad som försigår hemma hos mig just nu... Så kommer det vara resten av dagen oxå, kommer vara rätt trött i skallen o ögonen framåt kvällen... Men men sånt e livet, hoppas att jag får klart denna nedrans hemtenta nån gång....

Ikväll ska jag iaf belöna mig själv för allt pluggadet :p Jag ska nämligen kolla på Idol m Johanna , Josefine o Hanna ikväll, mysigt, kommer nog inte bara bli belönining i form av Idol utan säkert oxå en massa onyttigheter ;)

Hoppas ni får en fin dag!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

tack själv :)

2008-11-21 @ 11:15:07
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

jo.. pausen fortsätter.. var bara tvungen att skriva det :)

2008-11-21 @ 11:43:26
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0