Riktig vänskap...

Jag saknar dig sååååå, det gör ibland väldigt ont ska du veta... Du fanns vid min sida i många år, genom vått o torrt.... Varför varför var du tvungen att vara så svag, lr var du kanske inte svag, kanske betydde inte jag lika mkt för dig som du gjorde för mig...Jag var i princip helt övertygad att vår vänskap skulle överleva allt, men ack så fel jag hade, ush det gör ont....Jag kan inte se meningen m att du inte finns kvar i mitt liv, jag behöver din vänskap o som sagt jag saknar den oerhört mkt ska du veta....

Tur att jag har vänner som stannar o vågar stå emot även om det inte alltid är enkelt, vänskap är ngt fint o viktigt  för mig iaf....

Vänskap  
är ingenting man får
den blir till som en gåva
att vårda som ett smycke
ovärderligt.




Vänskap
är trygghet,
omtanke när dagen blir svår
ger ro i oro, tänder ljus i mörker.
Vänskap
kräver inte
den ges frivilligt
utan baktankar
giv din vänskap som gåva
och du finner glädjen.
© Ann-Marie Abrahamsson

symbol


Sussa sött mina fina små rumpnissar....


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Daniel

Så sant du har om vänskap!

2008-11-10 @ 14:30:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se.
Så här skrev: Katta

Jag önskar att du inte behövde känna så, för han är inte värd det...

2008-11-10 @ 19:39:06

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0