...och än är inte dagen slut....

Nu är jag just hemkommen, var just o gjorde mina naglar det var verkligen välbehövligt dock är jag inte alls lika nöjd m dem den här gången, de blev väääääldigt tjocka inte snyggt :(  Jjajjaj, jag ska jue göra om dem om en månad så vi får la hoppas att tiden går fort :p Nej skämt o sido, jag har nu en väldigt fin utsmycking på dem, alltid ngt, man får vara glad för det lilla ;)

Idag så har jag jue oxå varit o jobbat på min "nya" VFU skola dock inte i den klassen som jag gjorde praktik i..Vissa elever testar fan gränser så att man kan bli tokig....Vad man än gör så går det inte hem, helt sannslöst, det är synd att man inte fullt ut hinner med alla de "snälla" eleverna då, men men det e la sånt man lär sig med tiden hoppas jag...Kul var det iaf, och mycket lärorikt... Jag bestämde mig jue för att jag skulle pröva på så mkt som möjligt under utbildningen, o det har jag verkligen gjort, har varit på en skola m Montessori pedagogik, en förskola m Reggio Emilia pedagogik o nu e jag jue på en kommunal skola... Det är verkligen stor skillnad på vissa saker, jag e verkligen glad att jag valde att tesat på så mkt som möjligt, känns som jag fått stor insikt i hur olika det kan vara...

Ja nu tänkte jag faktikst ta o titta på ett avsnitt av Gossip Girl, tycker jag att jag gjort mig förtjänt av.... För om en stund kommer söta Josefine hit o vi ska laga oss en mumsig middag o plugga :D Nån som har ngt mumsigt middags förslag?!

Imon så är det skola igen för första gången på två veckor, heeela dagen asså mellan 10-16 ;)

Ha en fortsatt fin dag!!


Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0