Jag kräks....

Jag kräks, jag dööööööör så frunktansvärt jäkla tråkig denna jävla uppgift, ja jag är förbannad o det mina vänner e ta mig fan bara förnamnet.... Jag vill inte jag vill inte jag VILL INTE, fatta!!! Känns sådär halv jobbigt att en eftr en av mina klasskamrater är klara oxå, men inte jag inte, varför inte för jag e dålig o usel, blääääääääää....Jag har jue oxå en nedrans massa referenser som ska in i hemtentan, o de har jag inte ägnat en tanke åt, tur att jag har mina kära Goofy som sitter på kurslitteratur som jag ska få låna...Morgondagen kommer bli hemsk, jag kommer att slita mitt hår o troligen fälla en tår i alla självömkan, härligt o ha ngt o se fram emot, eller hur....

Jajjaja, snart ska jag ta o svida om  kanske tom  roa mig m lite smink för o få göra ngt annat, sen ska jag bege mig till Johanna för sällskap, Idol, fredags gott o alkohol, gött att slippa det för en kväll iaf....

Såhär känner jag mig just nu!!!!






Hoppas ni får er en lika trevlig fredag kväll som jag ska ha!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

haha ja sandra den bilden va bra den så känner ja mig oxå typ hehe

2008-11-21 @ 18:17:39
Så här skrev: Niclas

Tack så mkt! Jag håller tummarna för dig att det ska gå bra med hemtentan=)

2008-11-21 @ 18:21:24
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0