I Brist på annat....

Så har jag återigen funnit en lista att fylla i så jäkla skoj ;p Denna e jue faktiskt inte riktigt som de andra varit såååååååå håll tillgodo för det blir inte roligare än såhär ikväll....

What 2 do:

Förnamn = Mellannamn
Efternamn = Närmaste grannes efternamn
Hemstad = Senaste bussbesöket
Ålder = Pappas ålder
Yrke = Farfars yrke
Intressen = Det du avskyr
Du har lika många barn som du har tatueringar
Hårfärg = Tröjans färg
Ögonfärg = Byxornas färg
Musiksmak = Sånt du inte tål
Favoritartist = Det du lyssnade på senast

Jupp då kör vi, är du redo?!


Jag heter Arpana Strandberg/ström (?). Jag bor i Snöstorp, är 57år gammal och arbetar som säljare.

Mina intressen är allt som innefattar obehandlat trä och  såklart att pyssla. Jag har inga barn och vill verkligen inte ha några heller ;).

Min hårfärg är en blanding mellan aprikos och rosa m inslag av mörk lila, och jag har blåa ögon  med med vita inslag. Jag älskar att lyssna på Opera och min Idol är Katta.


Hhahhaha, detta var ta mig fan den roligaste listan jag fyllt i, lr vad säger ni?!

Goofy du måste!!!!!!!!

Over and Out!!!




Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

sorry,, men jag vart inte sååå imponerad som du kanske skulle önska.. Jag tänke INTE göra denna.. :P

2008-11-03 @ 21:40:32
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0