Hur jävla kul känns det?!

Jag har bostavligt talat spenderat min vakna tid som just passerat 12 timmar framför datan o då inte i ett syfte som jag finner ett dugg roligt...Nej jag har suttit med min nedras hemtenta heeeela dagen o jag ser än inte slutet på skiten, fy fan säger jag bara....Detta är lixom en 7.5 poängs kurs men med tankte på det som är o göra i hemtentan så känns kursen betydligt större... Sjukt egentligen hur olika kraven som handledarna ställer på en är, även om jag velat lata mig m denna tentan har det var helt omöjligt för denne handledares examination uppgift är alllllltid annars sjukt stor, jag tror verkligen att det finns lärare som arbetar som det enbart i syfte för att plåga studenter...En sån lärare ska jag aldrig bli :p

Ja, morgon dagen kommer la inte bli annorlunda heller, det enda jag måste göra är att lämna tebax böcker till Goofy o hämta min bil, skönt m lite frisk luft ;)

Jag lääääängtar så till måndag kväll då tentan är skickad till responsgivaren för utlåtande, efter det så är det jue bara lite finslip kvar... Snällla måndag kom snart :p

Jag tro att denna lördag varit bland de värsta i mitt liv...Jag hör musik i grannlägenheterna o jag hör folk på gatan som spenderar sin lördagkväll på ett betydligt mer trevligt sätt än vad jag spenderat min..... Tur att den snart är över, o imon e det jue söndag, en söndag som jag slipper vara bakis o ha ångest :p Utan må prima o plugga heeeela dagen, man får jue se det positiva här i livet....

Nu ska jag ta o gå o lägga mig m boken som det ska letas referenser i, imon blir det upp m tuppen o påt igen....

Hoppas ni har haft o får en fortsatt skoj lördag!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0