Här kommer de efterlängtade bröllopskorten!

Tänkte bara börja m att informera er om att min första dag på VFUn har varit till belåtenhet ;p Triva väldigt bra m min handledare o klassen är lugn o trevlig, hur mysigt som helst! Imon ska jag ha min första lektion i Svenska de små liven ska få träning i stor bokstav, punkt, frågetecken och utroppstecken hehhehe, kommer säker gå prima för dem, undra bara hur deet kommer gå för mig ;)

Nu ska ni få se hur vackert o roligt jag hade det för tre veckor sen när min fina vän gifte sig :D

           
    


Sååååååååååååååå tjusigt, dock har jag ej så många bra bilder ;p Men jag tänkte kolla m de andra om de har kort som jag kanske kunde få :D

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Härligt att du haft en bra dag! Det kommer säkert gå alldeles utmärkt imorn ska du se!!! :D

2008-11-03 @ 17:00:21
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0