Halsont & jävulskap...

Ja det är precis vad det är, en massa jävulskap, min hals bestämde sig efter lunch i dag att svullna upp som en boll o avge smärta när jag sväljer, har verkligen inte tid m detta, hoppas det inte är halsfluss, lr så hoppas jag på det för det går jue över rätt fort när man börjat äta pencilin ;p

En bra dag har det varit idag, dock en väldigt låååååång, så jag e rätt trött, ska nog strax ta o gå o lägga mig...Imon är deet en kortis dag VFU mellan 7.45-12.30, najs, sen blir det lek m Goofy en sväng lr tjaa hon ska utnytja mig o Maja tills hennes tåg till Skåne avgår. Vad gör man inte för sina fina vän ;p Fick jue iaf bekräftelse på att det var ömsesidigt igår, men det krävdes en hel del, var nära att jag började tvivla på vår vänskap ;p

Maja kom idag också, mysigt, vi ska mysplåga ihjäl oss i helgen heheheh, härligt!!!

Ja, kanske inte ett så skoj inlägg men men deet blev jue iaf ett inlägg, ni får vara vara glada för det lilla ;)

Ebba!!!! Ge mig ditt lösen, saknar jue din blogg :(

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

"Fick jue iaf bekräftelse på att det var ömsesidigt igår, men det krävdes en hel del, var nära att jag började tvivla på vår vänskap ;p"



Menar du mig? Och vad menar du i så fall?

2008-11-06 @ 21:45:51
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Jag har ingen aning.... Jag kom till dig.. satt på din soffa.. sen gick jag hem..

2008-11-07 @ 07:21:36
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Sluta sno min sjukdom bara för att du är avundsjuk :p

2008-11-07 @ 13:06:54
Så här skrev: Hanna

jag menar att man inte ska ställa frågor som väckts i bloggen när man träffar mig i verkliga livet :) eller i något forum som inte är i bloggen. i bloggen får man fråga, och så väljer jag om jag vill svara eller inte :) saknar dig också! krya på dig! pussa

2008-11-07 @ 19:21:04
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Johanna!

Hoppas ni får en mysig helg nu :) pussla inte ihjäl er bara hihi....

2008-11-08 @ 13:46:33
Så här skrev: Kristian (din broder)

Det stavas Djävulskap hurru miss future teacher.

2008-11-11 @ 22:37:02

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0