Håller på o bli tokig...

Jag o Maja är inne på vår andra helg av pusslande, vi började förra helgen m att lägga ett tusen bitars pussel av Mariefred....Jag håller i skrivande stund på att utveckla en sjukdom, lr tjaa jag håller på o bli galen, detta jävla pusslande är skyldig till detta, fan fan fan det är bara en massa jäkla himmel kvar o alla bitar ser likadana ut.... Gaaaaaaaaah, om pusslet någonsin lyckas bli klart kommer jag att bli förbannad så fort jag ser det... Ja, asså vi ska göra pusslet till en tavla när det är klart o Maja ska ha de i sin lägenhet så jag kommer att få se det många gånger till....

Nej jag klarar fan inte detta längre få la ta o börja m maten i stället.....

Hoppas ni har ett mkt bättre humör denna lördag kväll!!!




Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0