Funderar...

Nu har jag just gjort m en toast o hällt upp ett stort glas kall Cola, detta ska avnjutas till ett nytt avsnitt av min favvo serie Prison Break...Underbart :D

Ja, det var jue inte det jag skulle blogga om så nu till ämnet....Jo, jag är en stort fan av skinka i nästan alla former, lr tjaaa jag tror nog att det är alla former förutom i burk o på pizza.... E iof inget större fan av kok skinka men det slinker ner det med :p När man går i affären på jakt efter pålägg lr, ja pålägg i form av skinka så finns det jue miljardes olika sorter, tjocklekar o allt vad det nu är o välja mellan, det som mest facinerar mig är alla olika typer av smaker som finns. Det finns jue allt från vanligt rökt till skogsvamp smak dessutom görs dessa i flera olika märken.... Jag är verkligen imponerad, jag kan stå upp emot 10 min för o välja skinka varje gång jag ska handla, att jag får stå så länge kan jue oxå bero på min städiga beslutsångest :p Men varför lixom varför görs skinka i såååååååå många märken, storlekar och smaker, skulle jue underlätta betydligt om det bara fanns vanlig rök lr kokt att välja mellan.... Just nu är iaf min favorit basturöks skinka ;) Vilken är din favorit skinka?




Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

KANSKE för att olika människor har olika smak. Och olika märken har olika smak som passar vissa mer än andra...

2008-11-19 @ 20:22:51
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

jag gillar bäst den extra rökta från... hum... glömt vad det heter... du vet de svarta förpackningarna.... som ligger i skinkdisken bredvid färskfisken på maxi :P hehe

2008-11-19 @ 20:25:08
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

ja det är la också en godtagbar förklaring.. Varför frågar du då om du inte vill ha nått svar... Pucko!

2008-11-19 @ 20:35:57
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0