Första advent...

Jupp idag är det minsann första advent, sjukt hur snabbt tiden går, gött iof för då e det snart sommar igen, min favvo årstid :p Sitter här hemma hos Maja, o det är ingen skillnad på hur det ser ut idag i jämfört med igår, det jag försöker säga är att han inte tycker om julen o ser ingen som helst anledning i att pynta... Jag e la inte heller uber förtjust i julen o allt krims krams, men lite tycker jag iaf att man ska ha...När jag kommer hem till mitt egna lilla kryp in, ska det iaf upp röda gardiner, en ljusstake och om jag inte missminner mig så fick jag en hemagjord prynadstomte av en bamhärtig samarit förra året så det ska med fram :D

Ja, jag hade sjukt skoj igår, så underbart goa flickor som fyllde år o bjöd på en festlig måltid o kväll...Jag fick jue träffa några goa Sthms töser som jag inte alltför ofta har möjlighet o träffa oxå, har alltid sjukt skoj m dem :D Ja, största delen av kvällen spenderades på stället som tjejerna hade hyrt, men framåt småtimmarna gick jag vidare för att få möjligheten att gratulera ännu ett födelsedags barn.. Där var det oxå e hel drös m folk jag inte träffar så ofta, jag vart speciellt glad för att jag fick träffa en gammal klaskompis sen mellan och högstadit, nostalgi på hög nivå, jag kunde lixom inte sluta krama på honom o le, hans tjej tyckte nog att jag var lite knäpp, hahhahha men va fan, full o glad det e jue typ samma sak som knäpp ;)

Imon blir det jobb igen o lite klirr i kassan, trevligt....Sen ska jag hem o skriva det sista på denna jäkla skit hemtenta, jag har verkligen inte orkat göra det idag, bakis har jag roat mig m o vara istället :p Men det ska bli jävligt gött imon när tentan e klar o iväg skickat, klarar jag inte tantan kommer jag blir sjukt förbannad för fy fan vad jag har jobbat m den.....

Jaha, det här blev ett långt inlägg om allt o ingenting hehhehhe.... Hoppas ni orkade läsa allt mitt svammel!!

Hoppas ni haft en riktigt fin helg o första advent mina underbara små rumpnissar!!!!



Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0