Evig väntan...

Nu sitter jag här i min ny skinade lägenhet, jag har verkligen skrubbat varenda vrå men det behövdes vill jag lova ;) Det är verkligen underbart o ha rent omkring en känsla av  välbehag :p

Har just tänt en massa ljus i min mini lägenhet o sitter o väntar på två av mina finaste vänner, en liten Johanna som inte åkt så lång väg ;p o en go fröken vid namn Katta som rest ända från Sthlm, de får allt se till att komma snart, är i stort behov av sällskap känner jag heheheh...Vi ska ha en kväll m hög mysfaktor, det blir Idol, chip o cola...Brukar ni kolla på Idol?! Vem tycker ni ska vinna? Och mest vässentligt, vem tror ni åker ut i kväll?

Försökte komma in på FB utan att lyckas, o tänkte jaha, vad ska jag göra nu då tills de kommer, illa illa o aningen tragiskt, internet är jue fullt av massa  andra spännade saker, men jag kände att det var jobbigt att sidan ej funka....Skaffa dig ett liv Sponge!!

Jajjaj, hoppas ni får en alldeles alldeles underbar fredag kväll mina fina....


Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Linn

Hej på dig! får se om du också får 5 av samma inlägg här också, haha! :) gillade musiken i inlägget nedan. hoppas du får en fin helg du med!

2008-11-15 @ 00:49:16
URL: http://lynne.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0