Ett kärt återseende...

Som jag har väntat o längtat, sökt och sökt i tio månader, men gav upp för ett par månader sen, trodde aldrig att vi skulle få ses igen... Men utav e slump så ramlar jag över nya avsnitt av Private Practice, ni kan nog inte förstå min lycka ;p Jag vart iaf uber lycklig o har nu sett två avsnitt, ska kolla på ett till innan det är dags för sängen....

Har ni sett serien? Vad tycker ni om den isf, den finns klart m på min top 5 av grymma serier!!!




Sussa sött allla fina :D

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: ebba

heej sandraaa:) men gud så fin du var på brölloppet!:)Du hittade en klänning tillslut?? =)

Jag hoppas att ni hade trevligt!

Jag har saknat dina inlägg på min blogg ju, men så kommer jag på att det är ju jag som har fixat ett lösenord...hahah,

jag skriver det där uppe på mailen, så att du kan kika in! Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med skolan!! kramar

2008-11-06 @ 11:34:05
URL: http://eebba.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0