En annan dag...

Jaha så var den tredje dagen av VFUn avklarad, det e jue helt sjukt hur fort tiden går, de återstående 7 dagar kommer försvinna i en nafs ;p

Jag har haft lektion idag oxå de små liven fick roa sig m mattekluringar i grupp, gick mkt  bra o de allra flesta var duktiga på att sammarbeta :D Imon är det en lång dag på skolan ska vara där mellan 7.45-16.30, puuuuh säger jag bara, gäller att ladda upp ordentligt m frukt o dextrosol om jag ska orka. Det kommer bli en hel del planering o utvärdering av mina lektioner efter att barnens skoldag slutat kan jag tänka, men det är jue iof bra för då behöver jag la inte sitta m planeringen så mkt nästa vecka...

Imon kommer min Maja oxå, trevligt trevligt, han har det så trist i Växjö så han har bestämt sig att han ska jobba hemifrån på fredag, lr tjaa hemifrån, hemifrån mig o det e jue faktiskt hans hem när han är här ;p Kommer vara helt slut imon när jag kommer hem så han får ta väl hand om mig hehheheh.... Vi har inga direkt palner för helgen, känns väldigt gött faktiskt, ta dagen som den kommer kan vara skönt ibland!

Jag har just kollat på dagens serie ransom vilken bestod av en relativit dålig serie närmare bestämt  "nya" Beverly Hills 90210, o sen den bästa serien av alla men den snyggaste killen av alla på heeeeeeeela jorden nämligen Prison Break o min babe Scofiled :D

Vad har ni roat m er i dag då mina små rumpnissar?

prison_break_season_3_promo_01.jpg





Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0