Dag två...

Har även den gått galant, jag hade min första lektion idag... Jag hade den i halvklass så först m tvåorna o sen m treorna, bra det där m o göra samma sak två gånger, jag tycker iaf att det är mkt lärorikt... Jag fick jue då möjligheten att rätta till det som behövdes rättas till, så lektionen med treorna gick utomordentligt om jag får säga det själv ;)  Så himla jobbigt bara att jag efter halv två på dagen inte längre fungerar som människa, helt slut, ganska jobbigt, men ännu jobbigare kommer det att bli för på torsdag ska jag vara i skolan mellan 7.45-16.30, jag kommer fan vara helt död då, men förhoppningsvis somna som en stock direkt när jag kommer hem.... 

Imon är det alltså dag tre på min VFU för er som inte kan räkna ,p Även den bjuder på en lektion av mig, jag ska hålla i lite matte hade jag tänkt mig. Blir mattekluringar i grupp, spännande att få se hur de små liven klarar av att sammarbeta... Min handleadre är jue inte där imon, så det är en vikarie i stället undra om det lyssnar på henne o mig lika bra som på min handledare, hoppas hoppas.....

Jag har redan sjuuuukt panik inför den nedrans uppgiften vi ska göra. Känns kanppt som att jag är insatt i kursen än mindre i vad vi ska göra o absolut minst i hur jag ska göra det, o tiden bara springer i väg såååååååå, jag kanske borde ta o göra ngt åt det, frågan är bara vad, förslag????

Nej nu ska jag ta o kolla in OTH o göra inget vettigt alls!!

Hoppas eran dag varit alladels alldels underbar mina fina små rumpnissar ;)

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

ett tips är.. att du inte kollar på OTH, läser igenom uppgiften där det står vad du ska göra, läser om de olika bedömningssätten och gör en planering för hur din observation + samtal ska gå till...

2008-11-04 @ 19:04:08
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Anonym

haha tack. har bara aldrig tid o lust o sitta vid datan. så det blir iaf inte aktivt. hur mår du?

2008-11-04 @ 19:11:39
URL: http://jnm.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0