Blod, svett och tårar....

Sådär ja, då var det dags, en ny vecka har anlänt o denna vecka kommer att bli en tung en. Det kommer vara  mkt blod, svett o tårar, jag ska nämligen skriva min examinations uppgift denna vecka, tjaaa, jag ska typ inte göra ngt annat än just det, kul jag ska ha :p.... Klumpen i magen började redan växa sig större när jag vaknande i morse, om den ska fortsätta växa i den här takten sååå, nej skämt o sido, när jag väl är insatt o igång m uppsatsen så ska det nog gå bra, så ni behöver ej oroa ihjäl er för mig ;)

Jag har haft en bäst helg på alla sätt o vis, ska jag säga er, min älskade vän Katta har jue varit här. I fredags så kom hon rätt sent, så hon, jag o Johanna kollade på Idol o snackade skit, hur mysigt som helst...I lördags begav sig samma trio ut på stan för att shoppa lite, vissa mer än andra :p Jag fick iaf shoppat en väst, sjukt snygg, jag har länge velat ha en väst men inte hittat nån som jag gillar, tur att jag hade m mig expert hjälp... Sen så satt jag o Katta här hemma o pratade om allt möjligt, så gött att vi har varandra tycker jag, trist bara att man inte kan träffas så som ihelgen oftare... Det blev mycket vin o en del öl, sen tittade Johanna + 1 in en sväng mkt trevligt :D Jaaaaa, gud vad kul för er o läsa om min helg lr hur?! Iaf, jag e snart klar :p vi begav oss iaf sedan till Mårtensson för dans o andra trevligheter, många kända ansikten träffade vi på där, vissa mer fulla an andra :p Ja det var la typ min helg.... Vad har ni gjort i helgen?

Nu ska jag ta o sätta mig in i uppgiften o sen förhoppningvis börja skriva, hehehheeh...

Ha en alldeles alldeles underbar dag mina fina små rumpnissar!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0