Att gråta...

Jag har nu i en kvart roat mig m o gråta massor av tårar föll, jag venne men jag grät troligen av flera anledningar... Kan inte komma ihåg sist jag grät på detta viset, tror faktiskt att det är nyttigt att fälla en tår då o då, inte för att tårar löser problem, utan för att man efteråt mår aningens bättre, iaf för en stund... Alla känslor är positiva känslor!!!!

Nu ska jag ta o gå o lägga mig, slut på tårar för dagen ;p

Sussa sött alla fina!!!!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

check out bellme.. din parfym för 79 kr.. :D



Härligt att snyfta ibland ja.. Rensar liksom ur systemet! :)

2008-11-05 @ 07:16:55
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Niclas

haha, ja jag är inte så bra på att uppdatera :p Har dock inte fått tillbaka tentorna än så går i nervösa tider. Men vem vet, kanske återkommer med ett blogginlägg när jag fått tillbaka tentorna! =)

Hoppas att det ordnar sig med allt som ligger bakom tårarna!

2008-11-05 @ 17:06:39
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0