Att andas...

Ja, att andas e jue alltid bra, men jag menar ni inte andas bara genom att ge kroppen syre...Utan att andas, tänka o slappna av, det är något som är väldigt underskattat.... Jag andas just nu lr tjaa snart iaf :p Jag har suttit med min nedrans hemtenta hela helgen o gårdagen, fy sicken pers det var, nu får jag för en stund slappna av innan jag får tebax den av Hanna som gett respons på den....

Idag kommer min finaste hit, dock bara en sväng...Han kommer ner för att byta mina däck ;), o ja ni som nu tror att han suttit o åkt från Sthlm bara för att byta mina däck ni kan lugna er...Nej han jobbar jue nu mera i Växjö vilket inte är alltför långt härifrån, han trivs bättre att sitta hos mig o jobba hemifrån o få lagad mat o dessutom ska han handla Krönlines julmust på back som inte finns i Sthlm så det är faktiskt en win win.... Imon så beger vi oss av upp till Sthlm, har hört o sett att det är en massa snö där uppe så det blir till att packa långklasonger :p, ska bli skönt o komma hem men som vanligt ingen ro, för jag ska jobba tors, fred, två av mina vänner ska ha 50 års fest på lördag (2x25 år), plugga, träffa min kära familj o jobba måndag, jag tiden där uppe kommer som vanligt bara att springa iväg, fast det gör iof all tid nu för tiden hehehheh... Jag längtar till jullovet, ska bli riktigt skönt att bara får vara o mysa.....


Ikväll ska jag en svänng på Vila kväll där det skulle bjudas på modevisning o Goodie bags, mkt trevligt, de hade 20 o 50 preocent rea på vissa varor oxå så kanske hittar jag mig ngt fint oxå....

Nej nu sa jag ta o dammsuga o sedan laga mat!!!

Hoppas ni mår bra!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Ska du på 50 års fest, tycker det borde räcka med en kväll.. ;p

2008-11-26 @ 08:56:40

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0